Αλλαγές - Πολιτική Επιστροφών

ΕΓΓΥΗΣΗ - ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ 

ΠΡΟΣΟΧΗ: Για λόγους υγιεινής, τα Υγρά Αναπλήρωσης δεν επιστρέφονται.

ΕΓΓΥΗΣΗ

Η εγγύηση καλής λειτουργίας των προϊόντων που πωλούνται στο ηλεκτρονικό κατάστημα, ποικίλει ανάλογα με τον κατασκευαστή και το είδος του προϊόντος.
Σε κάθε περίπτωση ισχύουν τα παρακάτω: 
•    Καμία εγγύηση δεν παρέχεται για φθορά χρώματος οποιασδήποτε συσκευής, μπαταρίας, φορτιστή.
•    Υπερβολική φθορά συσκευής που έχει ως αποτέλεσμα την εξωτερική αλλοίωσή της  (εκτεταμένες γρατζουνιές, βαθουλώματα), δεν μπορεί να καλυφθεί από εγγύηση.
•   Καμία εγγύηση δεν παρέχεται σε περίπτωση προβλήματος που προκύπτει από βρέξιμο της συσκευής ή διαπίστωση υγρασίας στο εσωτερικό της συσκευής μετά από έλεγχο.
•    Καταστροφή της υποδοχής φόρτισης των συσκευών δεν μπορεί να καλυφθεί από εγγύηση.
•    Καμία εγγύηση δεν παρέχεται εφόσον προκύψει δυσλειτουργία από την μη τήρηση οδηγιών έτσι όπως αναφέρει ο κατασκευαστής.
•    Καμία εγγύηση δεν παρέχεται σε προϊόν  εφόσον δεν συνοδεύεται από την απόδειξη ή το τιμολόγιο αγοράς αλλά και την συσκευασία του.
•    Καμία απολύτως εγγύηση δεν παρέχεται σε όλα τα προϊόντα που εντάσσονται στην κατηγορία των ατμοποιητών (επισκευάσιμων ή μη) συμπεριλαμβανομένων και των ανταλλακτικών αντιστάσεων (coil) των ατμοποιητών. Το ίδιο ισχύει για όλα τα προϊόντα που εντάσσονται στην κατηγορία των αξεσουάρ αλλά και των Drip Tips.

Για όλες τις παραπάνω περιπτώσεις ο πελάτης οφείλει άμεσα να ελέγξει την καλή κατάσταση των προϊόντων και εντός το πολύ 48 ωρών από την ημερομηνία παραλαβής να ενημερώσει την εταιρεία για οποιαδήποτε κατασκευαστική ατέλεια η αστοχία υλικού.

ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΜΗ ΕΛΛΑΤΩΜΑΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ / ΑΚΥΡΩΣΗ ΑΓΟΡΑΣ

Έχετε την δυνατότητα να ακυρώσετε την αγορά που έχετε κάνει και να λάβετε πίσω τα χρήματά σας, ή να αντικαταστήσετε τα προϊόντα που αρχικά επιλέξατε με άλλα, υπό τις παρακάτω προϋποθέσεις:
1.  Να μην έχουν παρέλθει περισσότερες από 14 ημέρες από την ημερομηνία αγοράς, όπως αυτή προκύπτει από την απόδειξη ή το τιμολόγιο αγοράς. 
2.  H συσκευασία των προϊόντων πρέπει να είναι σφραγισμένη, κατά τον τρόπο που ήταν σφραγισμένη από τον κατασκευαστή, και πρέπει να είναι σε άριστη κατάσταση.
3. Τα προϊόντα να συνοδεύονται από την απόδειξη αγοράς / τιμολόγιο.
Εφόσον τα παραπάνω ισχύουν, τότε πρέπει :
- Να μας τηλεφωνήσετε στο 211.40.76.390 και να μας ενημερώσετε. Θα σας δώσουμε οδηγίες για το πως θα επιστρέψετε τα προϊόντα μέσω του μεταφορέα που τα παραλάβατε.
- Να συσκευάσετε καλά το προϊόν σε ένα μεγαλύτερο κουτί και να μας το αποστείλετε. Παρακαλούμε σημειώστε ότι τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν τον πελάτη.
- Μόλις παραλάβουμε το προϊόν θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να μας δώσετε ένα αριθμό τραπεζικού λογαριασμού, στον οποίο θα καταθέσουμε τα χρήματά σας. Από το ποσό αγοράς θα αφαιρέσουμε το κόστος αποστολής (5,90 €) και το κόστος των τυχόν εξαρτημάτων που μας επιστράφηκαν σε κακή κατάσταση.

ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΕΛΛΑΤΩΜΑΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ 
Για να επιστρέψετε ελαττωματικά προϊόντα, σύμφωνα με τους όρους της εκάστοτε εγγύησης περιορισμένης ευθύνης, πρέπει :
- Να μας τηλεφωνήσετε στο 211.40.76.390.
- Εάν απαιτηθεί να στείλετε το προϊόν για αντικατάσταση ή επισκευή, τότε θα πρέπει να ακολουθήσετε τις οδηγίες επιστροφής που θα σας δοθούν.